Miserabla nätter

            

Ungefär så här grått, stökigt och miserabelt känns mina nätter just nu. Det är inte bara för att baby är borta utan också för att jag är vansinnigt allergisk. Många frågar mig vad jag är allergisk mot och jag brukar underlätta det mot att säga "allt". Det är lika bra. Vissa perioder är naturligtvis jobbigare än andra. En sådan period har jag nu. Jag får inte sova på nätterna, somnar sjuk, vaknar sjuk. Snyter mig 300 gånger om dagen tills min näsa är alldeles röd och svullen. Det kliar i halsen och ögon. Det är piss att vara allergisk. Och ja, jag trycker mediciner som aldrig förr men det hjälper inte. Det hjälper aldrig.

Klädhögen på byrån skall tas om hand om senast i eftermiddag. För ikväll kommer han som ogillar stök hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0