Glad Midsommar!

Det är torsdag och dagen har varit full av jobb, mathandlande, planerande och sista minuten köp. På slutet kom bästa kompisen och förgyllde kvällen, samtidigt åkte M till båten men kommer imorgon kväll igen. Det är också anledningen till att det blir till att fira istan i år. Det funkar det med. Men det hade varit sju resor roligare om solen skulle vilja titta fram, men det verkar den inte ska göra. Vi har i alla fall köpt en grill! En Weberhistoria som skall invigas imorgon. Göttigt.

Jag har börjar förbereda tårtan idag också. Har gjort en vitchoklad/vaniljmoussekräm idag som ska stå i kylen över kvällen och vispas upp imorgon till the cake. Lägger upp receptet här om den blir god och att rekomendera.

Igår var vi på kalas hos svärfar som fyllde 63. Han fick klocka och barometer till båten som han blev mycket glad över. En av babys släktingar var där som också var ed på bröllopet, han filmade allt. Så igår fick vi en film med massa klipp från bröllopet, det var hur kul som helst att se. Vi fick se en känslofylld vigsel, god middag med massa roliga tal och fina ord. Längre hann vi inte. Jo, vi snabbspolade till slutet, när vi dansade den här som "bröllopsvals"...


http://www.youtube.com/watch?v=WpmILPAcRQo 

                                       



Kommentarer
Postat av: Julia

Hej!



Hittade till din blogg av en slump :)

Såå kul att läsa. Jag och min sambo går nämligen i bröllopstankar och just denna låt/dans ska även vi ha som "bröllopsvals" (dock som surprise) !



Nu har jag lagt till din blogg i min blogglista.



P.s har du fler bilder på din håruppsättning, så vacker!



Kram J

2011-07-03 @ 01:10:31
URL: http://mittialltvitt.blogg.se/
Postat av: Från fröken till fru

Hej Julia!

Tack! Jag lovar att lägga upp fler bilder på uppsättningen, du hittar bilder från bröllopet på inlägget skrivet i fredags, men absolut. Ska leta fram lite extra och lägga ut på just uppsättningen.



Hoppas du fortsätter läsa!

2011-07-03 @ 20:34:16
Postat av: Julia

Hej igen!



Tusen tack :)

Den ser verkligen jätte fin ut.



Kram J

2011-07-03 @ 22:09:23
URL: http://mittialltvitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0