Det fixas och det trixas...

Det ramas menyer, klipps papper, görs snurror, köps blommor, provas ringar och planeras inköp. Nu är det snart dags och vi har fullt upp som ni säkert märker då inläggen här blir allt glesare. Jag lovar att dela med mig av allt när bröllopet är över. Det blir liksom inget roligt att avslöja allt eftersom flera vänner som kommer på bröllopet läser här. Vi har fått tre sena avhopp tyvärr och har just nu huvudbry över hur man löser det med tomma stolar eftersom festhäftet redan är tryckt och numreringen i bordsplaceringen blir helt fel om man tar bort stolar eller flyttar om. Tips någon?

Igår var vi hemma hos svärisarna hela eftermiddagen och innan dess på tryckeriet för att ordna med de sista tycksakerna. Under eftermiddagen sedan sågades och målades det ända tills det började regna. Och bra blev det! Vi är ännu inte nervösa någon av oss, bara lite stressade över allt som ska fixas men allt börjar falla på plats rätt så bra. I måndags hade jag dock ett av de värsta migränanfallen jag någonsin haft. Aldrig haft sådan smärta i huvudet i hela mitt liv. Det slutade med att jag spydde, sov flera timmar och sedan var det över. Bara sådär. Men skönt att det inte satt i.

Jonas Peterson var namnet.


Kommentarer
Postat av: MalinF

Hej! Ojdå, kan ni inte lösa det med att flytta nummerna på bordet men att alla har kvar sitt nummer ändå, men att vissa nummer bara inte finns att återfinna på bordet?

Hoppas det löser sig!!

2011-06-03 @ 17:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0