Vi ses på blåkulla!

Det är långfredag och jag väcker mina grannar tidigt denna dag med musik som måste spelas om och om igen eftersom jag håller på att planera grejer till en sak som fästmannen ska få till sin ära på bröllopet. Jag vågar inte skriva vad eftersom han ibland läser vad jag skriver. Men bra blir det förhoppningsvis. Får kanske visa resultatet här sedan.

Igår gjorde jag klart bordsplaceringen, jag tror det blir bra. Så nu väntar bara resterande del av festhäftet att göras klart, min projekt denna morgonen.

Igår shoppade jag på tok för mycket. Det köptes vårjacka, eventuellt nya skor till bröllopet (måste känna på dem lite först) skjorta, nya orkidéer och massa, massa, massa blockljus till bröllopet. Jag tror det kan bli väldigt fint, hoppas det i varje fall.

Imorgon åker jag till mamma för att fira påsk. Äta god mat, godis och sy/prova klänning. Jag njuter av lite långledighet. Hoppas ni gör detsamma!

Glad påsk!

           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0