Gästsidan



Igår satt jag hela kvällen med vår bröllopssida som skall finnas till för våra gäster med information om vigsel, bröllop och mycket annat. Det tar tid sådant, allt från formueleringar så missförstånd inte skall uppstå, till vilken typ av information som bör finnas med. Den ska ligga uppe från det att vi skickar ut inbjudningarna och jag tänkte börja redan nu så man slipper greja med det i sista minuten. Bloggen är nu pimpad av vår AD med snygg header och jag hoppas att alla detaljer kring bröllopet skall klarna för gästerna när de kikar in där. Ovan ser ni en inbjudan som jag kan avslöja är samma som vårt i formatet. Även detta par har valt att ha all information kring bröllopet på en hemsida. Otroligt smidigt.

Nu blir det lite mer jobb. Fästmannen ringde igår och har det väldigt bra på nya båten vilket känns otroligt skönt. Hoppas han fortsätter trivas. Han kommer hem nästa vecka, dagen innan vår 2-års dag som jag as we speak håller på att planera in i minsta detalj. Det kommer bli grymt! Berättar mer en annan dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0