This is me.

Någon skickade till mig och ville att jag skulle svara på lite frågor så ni lär känna den som skriver denna bloggen lite bättre, så here goes:

Ålder: 28, snart 29. Shit, jag är snart vuxen.
Gillar: Vackra saker och fina ord.
Ogillar: Korkade människor och korkade åsikter. Och orättvisor, big time!
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Peppad och lite trött i kroppen
Favoritgodis: Kola snablar
Är det nåt du absolut inte äter: Tortelini, lever och shushi. Listan kan göras lång.
Kläder just nu: Svarta Tights och vit tunika med skärp
Musik som spelas ur dina högtalare just nu: Coldplay, fix you.
Vad sa du senast: Grymt
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 1800-talet. Bara för att få ha på sig så maffiga klänningar.
Sommarplaner: Bröllop. Allt annat får vara osagt.
Fisk eller badkruka: F I S K!
Saft eller alkohol: Saft
Hur många kuddar sover du med: 6 stycken. Fast bara en när det är sovdags.
Favoritväder: Sol och regn
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Fästman, Kamera och något att göra eld med
Spelar du nåt instrument: Nej, tyvärr!
Morgon- eller nattmänniska: Varken eller. Somnar gärna tisigt och sover gärna sent.
Sparare eller slösare: Spara.
Bästa film: Bara en? Nej jag säger två. Rquim for a dream och Engelen. Men jag har minst tio filmer till till första platsen....
Tror på liv på andra planeter: Ja klart det finns liv. men i vilken form är ju frågan?
Har du några homosexuella vänner: Ja.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja.
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja, fast jag tolererar inte dumhet.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 3, minst 2.
Bio eller promenad: Promenad till bion? Nej, bio, helt klart.
Är du kittlig: Nej inte särskilt.
Snarkar du? Bara när jag är allergisk
Stjärntecken? Stenbock.
Rädd för insekter? Beror på vad som räknas till insekt...spindlar? Usch ja.
Äckligaste insekten: Ja spindel då om det räknas dit.
Största svaghet: Kort stubin och lättretad
Bästa bok? Twilightböckerna eller Inte som andra döttrar. 
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Att kunna vara osynlig.
Vad vill du jobba som? Är nöjd med det jag är men om jag hade varit tvungen att byta så kanske stylist?
Chips, morötter eller godis? Godis.
Pizza eller hamburgare? Kebabrulle.
Skriver du dagbok? Gjorde alltid som yngre, nu bara ibland, sällan.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Oftast välstädat...
Gungar du på stolen? Nej.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Aldrig!
Vilken hand håller du gaffeln i ? Höger alltid.
Är du rädd för blod? Jag vill säga nej men jag tycker inte det är trevligt med blod så får väl säga ja.
Gillar du att sjunga? Ja, fast bara hemma själv eller med M.
Brukar du sola? På sommaren i vattnet.
Vad gör du om du får hicka? Håller andan. Funkar aldrig.
Röker du? Nej.
Snusar du? Nej.
Använder du knark? Nej.
Kaffe, te eller inget? The´ibland men sällan.
Har du en besatthet? Ja många. För många för att ta upp här...

Kommentarer
Postat av: Anna Mell

Rolig läsning och roligt att få veta lite mer om "ansiktet" bakom bloggen!!!

2010-11-10 @ 09:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0