Julklappslista, weddingstyle.

                        
                                                                                      Photo: Jagger Photography

Det närmar sig jul med stormsteg trots att man kanske egentligen vill bromsa lite för just nu känns det som om tiden går väldigt fort. Men jag ser ändå fram emot julen, kanske för första gången någonsin. Jag har aldrig tidigare haft julkänlsa och ett sug efter att dekorera med ljus och pynt. Kommer sådant med åldern? Börjar jag bli gammal? Skit samma. Jag längtar ihjäl mig efter att få hänga upp min fina julstjärna i fönstret som jag köpte förra julen och inte kan få nog av. Snart lyser den klart i fönstret här hemma hos vår lilla familj. Det börjar komma frågor om önskemål till julklappar och jag har tänkt och tänkt men kommer inte på saker jag vill ha och det känns svårt att bara krysta fram något för köpandets skull. Detsamma gäller M. Därför kom jag på den grymma idéen att önska oss grejer vi behöver till bröllopet! Toppenbra. M vill ha ett par snygga skor så det kanske få bli det eller en fluga till honom. Jag vill ha en photofinishprimer från smashbox, presentkort på Gårda textil och Åhléns. Vi ska ge oss ut på julönskarjakt så fort M kommer hem igen för att leta upp saker vi kan komma att behöva till dagen D. Nu känns det helt plötsligt roligt att önska sig saker när man vet att det kommer till användning för en väldigt viktigt sak. Nu fattas det bara en sak, att M kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0