Liten uppdatering

Tack du grymma bloggläsare som tipsade om hur man kan blogga från iPhonen! Tack vare det blir det en kort uppdatering. Vi är just nu en bra bit upp på highway 1. Vi har avverkat LA, San Diego, Grand canyon, Las Vegas, LA igen och idag delar av highway 1. Det är helt grymt. Jag önskar att jag kunde visa bilder men det får bli vid hemkomsten. Allt är sött här. Dom har verkligen sötningsmedel och socker i ALLT! Smakar hemskt illa. När vi ber om en "sparkling water" istället för läsk tittar de konstigt och har det bara i ca 10% av fallen. Imorgon drar vi vidare mot Napa valley och Sacramento innan vi landar i SF på onsdag!

Kommentarer
Postat av: Em - Mamma till Malva & Liten i magen.

Haha, känner igen det där med konstiga blickar när man frågar efter vatten eller bubbelvatten! :D



Hej förresten! Hittade din blogg genom en tråd på Bröllopstorget där du sökte en "lantlig" festlokal i/omrking Göteborg. Är på jakt efter det jag också och blev lite nyfiken på om ni hittade något du kan tipsa om? :)

2011-09-10 @ 19:55:54
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/brollop
Postat av: Från fröken till fru

Det enda som finns i Göteborg så vitt jag vet är Stora Holm men det är inget jag vill rekomendera, detta på grund av att vi blev blåsta på vårt datum som de gav bort till ett annat par. Vi hamnade till slut på Villa Vanahem som blev makalöst bra, rekomenderas.

2011-09-14 @ 20:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0