Ännu en helg att ta sig an.

Det är fredag och jag liksom älskar det lite. Det "tråkiga" med denna helgen är att den är uppbokad, oavsett om det är roliga grejer vi ska göra så tycker jag ändå att det känns jobbigt med uppbokade lördagar och söndagar. Det bara är så. men det ska bli roliga grejer ändå som sagt. Ikväll kommer vi nog försöka få ordning på den armada med förvaringsmöbler min kära make köpt hem. Ett par kilo tvätt blir det också.

Imorgon ska vi modella lite M och jag. Vi ska sjuda i bröllopskläder igen och stå framför kameran. Vi får väl se hur det går. Men smhi har lovat strålande väder så jag hoppas vi slipper frysa ihjäl. Sedan blir det en sväng hem till mamma förenat med lite jobb. Söndagen bjuder på pappafika. Det är vår helg i världens nötskal.

Hoppas du får en bra helg också! Njut av den bästa årstiden att vara i skogen. Det ska jag försöka hinna med. Blöta löv mot fuktig mark, finns det en skönare doft?




Foto: Jens Svensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0