Slut på energi

det har varit skitilla med inlägg här det senaste och det bror inte på något annat än att jag varit/är slut på energi. Inte så där sprudlande full av saker som man kan få utlopp av genom att skriva i sin blogg utan mest trött på att tänka att jag ens måste skriva. Men här kommer i alla fall ett försök till inlägg.

Jag älskar hösten och gillar det jag ser utanför fönstret just nu, tomma träd med lite orangeröda löv som kämpar sig kvar. Vi håller som bäst på att försöka få ut våra tackkort och lovar att visa dem när de är iväg skickade till alla gäster, lite tråkigt att göra det innan, spoiler...

För att gå vidare med vår resa som ni så troget följer här på bloggen  så kommer nu lite bilder på vår väg upp mot norra kalifornien, Ett coolt litet diner och Big sur.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0