Skor,skor,skor!

            

Ni vet säkert, som jag nämns tidigare, att jag vill ha ett par färgglada skor till bröllopet. Helst turkosa, gärna med remmar/flätat och ingen rem vid ankeln som stryper av foten. Jag vet inte varför men jag bara känner att det är just turkost jag vill ha. Den lila färgen på skorna ovanför är inte heller så dum. Sedan kommer alla andra saker till också som gör det OMÖJLIGT att hitta den perfekta skon. Den får inte vara för hög, inte för hård, inte för dyra och inte för spetsiga klackar. Kravhögen gör att det blir svårare och svårare för mig att hitta ett par. Ni som följt bloggen ett tag vet att jag redan har ett par som är väldigt fina men de är inte den där starka färgklicken jag vill ha. Men de duger fint om min jakt blir resultatlös. Jag tycker mig ha letat i varenda skobutik, på nätet överallt. men hittar ingenting som faller fröken i smaken. Kanske dags att börja ge upp lite krav?

På måndag är det sista dagen för våra gäster att OSA. Ska bli spännande och se vilka som kommer. Många har OSA:t men långt ifrån alla. Det blir väl som det brukar vara, att man väntar in i det sista, den mänskliga faktorn!


Kommentarer
Postat av: Camme

Jag har också börjat fundera, och få lite småpanik, över skor. Har ingen aning vad jag vill ha för några. Kan ju inte gå i klack så det blir det inte. Tycker de flesta är fula....gahh!

2011-03-31 @ 21:21:00
Postat av: Från fröken till fru

Du kan låna mina gummistövlar. De funkar i alla väder och är relativt bekväma! :)

2011-03-31 @ 21:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0