Jag går igång på alla hundra.

Det är snöstorm i staden idag och jag blir aningen nedstämd då jag planerat för vår och vårkänslor. Jag hoppas att den snabbt drar förbi och smälter i ett huj! Hoppas resterande delar av landet är förskonade från denna dipp i väderlek.

Jag har hittat en sida med bilder som jag går igång på alla hundra när jag tittar på. HUR VACKERT SOM HELST. Jag vill ha i princip allt som finns på sidan och tycker det är synd att man inte gifter sig fler gånger så man kan ha massa olika slöjor, flor och hårsmycken!

         


Kommentarer
Postat av: Lisa - Sockerrus

Där måste jag kika in! Tack för tipset :-)

2011-03-30 @ 23:22:04
URL: http://sockerrus.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0