En Sandelin på speed

Jag har precis haft 12 stycken uppskruvade 15-åringar på besök och de gick för en stund sedan. Jag är nästan lika trött som om jag haft att göra med 12 stycken 5-åringar. Men vilken energi man får av dem! På TV:n fladdrar en Sandelin på speed förbi och jag suckar och byter kanal.

Jag har haft en vecka av sockerintag som heter duga. Nu har jag bara massa ångest i min kropp och jag har abstinens. Därför blir jag stenhård nu igen. Jag kommer även trappa upp träningen aningen. Från fyra dagar till fem. No mercy. Jag ska tamigfan ha madonna armar till juni. Eller en smakbit av dem i vartfall! :) Snart börjar löpningen igen och jag har tappat min 8 kilometers kondis, lätt. Det värsta är de fyra första gångerna typ.
På torsdag blir det första 8:an för det här året. Jag längtar med skräckblandad förtjusning.


                         

Imorgon blir det jag, syrran, mamma och symaskinen som skall umgås. Äntligen! På söndag har jag inget mindre än en bröllopspysseldag med kompisarna inbokat. Vi ska samlas ett gäng och göra vimplar, vika origamis och göra snurror. Jag lovar att visa bilder även härifrån sedan för att ge er lite inspiration till vad man kan hitta på alldeles själv. Tills dess, au revoir.

                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0