Det blev ingen meny...

Igår skulle vi varit och spikat bröllopsmenyn men fästmannen är sjuk så mötet fick ställas in...synd! Jag hoppas vi får till den någon annan helg framöver så man kan lugna sig lite men att checka av det på listan. I övrigt var det en skön söndag. Lillasyster sov över från lördagen och vi åt lååångfrukost och låg i sängen alla tre i en stor hög och kollade på en Japanolog som kommeterande det hemska som hänt Japan. Sedan drog jag på mig lite kläder för att träffa den fina vännen som var på besök från vischan. Hon är nyligen hemkommen från en längre semsterresa i Thailand och resan hade gjort henne gott på många sätt och vis. Jag önskar också att jag bara kunde åka bort ett tag. Det är lite för mycket måsten just nu, något som känns skittrist faktiskt. Jag önskar att jag hade en 100% tjänst och inte tre tjänster som gör att man i praktiken jobbar 150%. Plus bröllopsplaner. Nog med suckande och beklagande.  

Jag hittade de här bedårande bilderna för ett tag sedan. Hade jag haft en bebis som skulle namngivas vid en ceremoni, hade jag lätt låtit sy upp denna fina dress.

         
 
         

          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0