Resebyrån

Vi bestämde oss igår. Vi åker till USA trots allt. Trots dyra flygbiljetter och kommande finanskris. Vi får blunda, hoppa och hoppas på det bästa. Jag ska snart bege mig till resebyrån för att få hjälp med bokning av flyg eftrsom vi ska åka lite specialla rutter och jag hoppas innerligt att de inte hunnit ta slut.

Det är tomt här hemma och jag försöker fylla dagarna men det går sådär när de allra flesta vännerna befinner sig på andra platser än just hemma. Ikväll blir det combatträning igen vilket ska bli skönt. Till hösten ska jag börja på kickboxning är det tänkt och ser fram emot det en massa. Jag hoppas jag inte missar introveckorna när vi är borta i USA bara. Ikväll kommer fler bröllopsdetaljer för er som är nyfikna. Nu blir det resebyrån.

           



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0