Det smakar sommar


Är nyss hemkommen från det stora varuhuset på slätta, huset som man egentligen inte vill åka till men ändå inte kan låta bli någon gång om året då man ändå är i närheten. Idag var inget undantag utan smockat med folk som knöddes med kundvagnar för att fynda. Jag har fått hälsenorna påkörda och fingrar klämda. Det är verkligen inte värt det. Fast idag blev det verkligen ett kap. Helt ny servis! Skitfina tallrikar som ska flytta in i vära skåp när jag behagar packa upp dem...

Veckan har flutit på. Jag har varit och hälsat på M som jobbar uppe på västkusten fram till torsdag då vi äntligen ska få vara lediga ihop. Vi åkte båt och det blåste riktigt kallt. I söndags var jag hos mamma och plockade det här och åt med mjölk. Något av det bästa som finns tror jag.


               





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0