Vart jag mig i världen vänder står jag där med tomma händer...

Nu letar jag efter saker att sysselsätta mig med så vad kunde vara mindre sysselsättande än att planera bröllopsresa? Vi hade tänkt oss en roadtrip på västkusten under 2-3 veckor i slutet av augusti. Var inne på resebyrån idag och upptäckte att det kanske inte var så "lätt" som vi tänkt oss. Mycket är redan slutsålt vad det gäller flygbiljetter, återstående är svindyra flygstolar som äter upp hela reskassan. Så vi tänker så det knakar här hemma. Tänk, tänk, tänk. Ska man tänka om, åka någon annanstans? Man vill inte hålla på och snåla när man är på bröllopsresa men det är precis vad vi nog kommer få göra om vi vill åka nu. Hmm. Vi kollade lite löst upp Mexico och Bali också som iofs verkar skitfint men det är svårt att tänka om och svårt med något som går att resa till nu i augusti med tanke på reguljärflyg och väder. Har någon tips så mottages det tacksamt.

Annars har dagen flutit på tack vare vännen S. Vi promenerade och shoppade mest hela dagen. Jag kom hem med två nya bikinis, en "kavaj", en kjol och massa bakprylar så imorgon blir det bullbak minsann. Gick in på underklädesbutiken Victoria i Göteborg efter tips av S om en bikini för oss med tuttar. En som håller på plats trots lek på strand och i vatten och de satt verkligen som ett smäck och riktigt snygg, svart. Jag längtar efter att få bada och ha något som sitter bra. Skara sommarland någon? Den var dyr, men helt klart värt det redan nu tycker jag. Sedan blev det en marinblå bikini också, jättefin den med men mindre praktisk. Mest bara snygg.

           

           


Tips. Lyssna in Den svenska björnstammens "Vart jag mig i världen vänder". Bästa sommarlåten.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0