T Ä V L I N G

Som jag skrev för några dagar sedan så fick jag hem mitt Cliniderm paket med tre olika produkter. Det var rengöringskräm, serum samt dagkräm. Jag har nu under et par dagar haft möjlighet att testa dessa produkter och måste säga ändå att jag faktiskt är imponerad. Själv har jag väldigt känslig hy, allergiker som knappt tål några produkter. Jag var lite osäker i början då de innehöll parfym men det har gått hur bra som helst trots detta. De luktar inte heller parfym utan med krämaktigt. Rengöringskrämen var deras ”ultra soft” och jag tycker den har funkat utmärkt att ta bort makeup med, något som jag upplever att många andra krämer misslyckas med. Så tummen upp! Sedan fick jag ett serum, age delay serum, som skall appliceras under dag och nattkräm. Den har också varit skön, det enda jag tänkt lite på kan vara att den inte går in supersnabbt i huden men det har funkat bra ändå. Till det har jag också testat deras dagkräm Active protection. Jäkligt dryg kräm som också har funkat bra som underlag till make. Just nu är jag övrigt lite narig och torr i huden (som alla andra med typisk skandinavisk hud) och trots detta har de funkat så jag är verkligen nöjd och ska köra slut på mina produkter som jag fått!

Nu får ni bloggläsare möjlighet att tävla om ert eget kit från Cliniderm. Jag har fyra fina små boxar som väntar på att få bli utskickade till lyckliga vinnare runt om i Sverige. I den box ni får finns det ett större utbud av mix i produkterna, se bilder nedan. Allt ni behöver göra är att innan den 20 januari, maila in rätt svar på frågorna (vars svar ni hittar på www.cliniderm.se) samt att här i kommentarsfältet skriva varför just du är i behov av detta kit. Kombination rätt svar och en grym motivering vinner sedan ett eget kit. Glöm inte att skriva med namn och adress i mailet! Lycka till!

1.       Vilka är två av hudens viktigaste fuktbarriärer?

2.       Hur många olika rengöringsprodukter, för kvinnor, har Cliniderm?

3.       Hur många återfuktningsprodukter finns det för män?

 

Glöm inte skriva en bra motivering i kommentarsfältet nedan, som komplement till ditt mail med de rätta svaren! Maila till [email protected] . Vinnarna meddelas på mail och publiceras med namn i bloggen.

                          


Kommentarer
Postat av: Josefin Andersson

Jag behöver vinna helt enkelt för att jag är luspank med allt sparande inför bröllopet och därför inte har råd att köpa saker till mig själv just nu och mitt ansikte behöver verkligen lite hjälp i denna torra vinter!!!!!

2011-01-07 @ 10:11:10
Postat av: Caroline

För att jag behöver det.Bara därför. :)

2011-01-07 @ 21:06:15
Postat av: Sandra Karlsson

Jag vill vinna ett kit så jag kan ge bort det till mamma och skämma bort henne lite!

2011-01-08 @ 09:19:49
Postat av: Malin

Hej! Jag har mailat dig nyss!



Här är min motivering: Jag har testat massvis med produkter och lagt ner massvis med pengar på min hy... den påverkas jättemycket av klimatet här och blir liksom yttorr (speciellt på vintern). Jag tycker inte att något har funkat hitills. Jag skulle jättegärna vilja vinna det här kitet eftersom att det skulle ge mig en chans att få testa Cliniderm - så att jag kan se om det funkar på mig utan att behöva lägga ut en massa pengar på själva testandet!



Hoppas på tur!

Mvh/Malin

2011-01-08 @ 13:08:58
Postat av: Jocelyn

Jag vill gärna vinna för att jag är trött på att köpa dyra produkter som man aldrig blir nöjd med ändå.Jag vill gärna vinna ett paket med Clinidermgrejer!



/Jo

2011-01-09 @ 12:14:44
Postat av: Anna-Karin

Jag vill gärna vinna ett paket för januarimånad är en hemsk varg månad som aldrig verkar ta slut,jag behöver en present med en tom plånbok!!!

2011-01-11 @ 20:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0