Jag fryser, how about you?

Nu är det sådär kallt igen. Så kallt så att man bara vill gå och lägga sig och krypa under täcket och aldrig komma upp. Jag tycker inte det spelar någon roll hur man än gör. Jag tillhör den kategorin människor som konstant fryser om händerna, därav handskar långt in på våren och tidig höst. Tyvärr kan jag inte värma min näsa som också alltid är kall, på lika smidigt sätt. Den brukar få vara sådär kall. Brrr. När ska det bli vår undrar jag? Jag tycker vintern har varit skitfin i år med all snö men nu har det varit vinter väldigt länge.

Ikväll ska vi boxas. Det var längesedan, ett par veckor, som det hände sist så det ska bli kul Vår boxningstränare är dock lite av en natzi och vi är lite rädda att han ska köra stenhårt med oss för att vi inte varit där det sista. Till helgen blir det minihelg med pluggkompisarna. Vi ses med jämna mellanrum och denna gången skall vi till Ljung för att umgås, mysa och ta det lugnt. Tyvärr sammanfaller det med sista helgen som M är hemma. Vi får mysa på söndagen istället.

Igår gjorde jag klart vår bröllopssida, jag saknar bara lite bilder sedan är den helt klart att visas för gäster. Provtrycket av inbjudningarna kom hem idag, jag har dock inte hunnit se dem ännu men jag hoppas det är bra. Återkommer om saken.

Igår kom även ett "save the date" kort för bröllop i sommar, vän till M som gifter sig. Nu börjar det rulla igång. Det blir måååånga bröllop i vår och sommar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0