He´s back.

                           

Det har varit tyst om min favoritfotograf länge nu sedan översvämningarna i Australien och juluppehåll. Man han kom tillbaka med buller och bång. Jonas Peterson.

I helgen började bröllopsklänningen ta sin form och nu börjar månader av provande, nypande och nålande innan den sitter som den ska. Jag hoppas den har något fint att sitta på också, jag jobbar på det. Just nu är jag bara irriterad över folk som skall infria nyårsöften på gymmet. Det händer varje år. Samma tid, i januari blir det fullt på gymmet. Samma i maj när folk tror att de ska hinna gå ner de där vinterkilona innan sommaren. Naturligtvis är de grymt duktiga (!) som tränar men jag känner mig lite ego och vill gnälla över att jag själv inte får plats på mina favoritpass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0