Förlåt!

    

Bloggen har blivit riktigt försummad de sista dagarna. Det har varit mycket minst sagt men idag är jag nyligen hemkommen från ett helgbesök i lilla Ljung. Jag har ätit chokladkaka, varit på inredningsbutik mitt ute i ödemarken, lärt mig säga vem bryr sig till allt, sett mullvadshål och gått på en grymt vacker söndagspromenad. Med nya krafter och frisk luft i lungorna. Det har vait massa bröllopsprat med vännerna, jättekul att få ventilera lite.

Vi fick provtryck på våra inbjudningskort, tryckt på olika papper i veckan. Vi bestämde oss för ett som trycket blev snyggast på. vi kör på orginalidéen, den känns bäst. Sedan dess har vi irrat runt för att hitta ett fint kuvert som passar till och vi tror att vi kan ha hittat ett. Det är aningen för dyrt egentligen så vi får se vad vi beslutar oss för i slutändan. Men snyggt blir det. Tack snälla Johan och Joakim. Förhoppningsvis kommer vi kunna skicka ut de där inbjudningarna väldigt snart. Snart i en brevlåda nära dig. Jaglovar att lägga ut vår design så fort alla gäster fått sitt kort på posten så ni också kan få ta del av den.

Nu blir det söndagsmys framför handbollen i fåtöljen. Snart kommer M hem från tennisen och då ska vi unna oss en middag i ett kök där vi slipper slita själva. Ibland är det extra fint med söndagar. 

                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0