He´s back.

Äntligen är han hemma igen och jag bara myser. Att någons närvaro kan göra att allt känns så mycket lättare. I tisdags hade vi vårt alla hjärtansdag firande och käkade ute. Det blev en massa prat om bröllop och jag hittade finfina ljusstakar på den restaurang vi var och käkade på som jag hemskans gärna hade velat ha till bordsdekoration. Problemet är bara att de är lite dyra trots IKEAköp om man vill ha den mängd jag vill ha, så tyvärr blir det nog att hoppa över. Men för er som har råd kan jag tipsa om dem, de heter Blomster, ljusstrakar för stora värmeljus i glas. Skitfina när man klumpar ihop dem 6 st eller fler. De kostar 159:- för ett 3-pack.

                          
 
Igår fyllde vi även i våra vigseltexter så att det skall stämma med namn och ordning samt vilken typ av löften vi ville ha. Sedan skickade vi vidare detta till vår förrättare som gärna ville ha in dem. Det känns toppen men lite svårt att bestämma vilken ordning som musiken skall komma i. Kan hända att det ändras efterhand.

Det har verkligen varit en bröllopsvecka utan dess like. Vi har också kollat upp tårta och skall vid något tillfälle under mars provsmaka för att bestämma oss för om vi ska köpa vår tårta därifrån eller ej. Dekorera dem kommer vi att att göra själva och i förrgår hittade jag den ultimata tårtdekorationen var var så himla fin. Det kommer bli grymt. Eftersom många av kompisarna tillika gäster läser denna bloggen så vill jag inte dela med mig av för mycket info, det blir liksom ingen riktig överraskning då, men jag lovar att ni ska få ta del av precis allt efter bröllopet. Tills dess får ni hålla till tåls med lite hintar, andra tips och trix. Eftersom jag fortfarande inte lyckats fotograferat av någon inbjudan så visar jag här lite andra grafiskt tryckta inbjudningar (eller save the date kort) lånade från once wed.

                         

                         


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag hade tänkt att köpa de där ljusstakarna + de större till mitt bröllop. Jag gifter mig 1a oktober i år. Om du gifter dig vid ett senare tillfälle får du absolut köpa dem billigare! Eller om du köper de innan och så kan jag köpa dem av dig. Då blir du iaf garanterat av med dem.

/Jennie

2011-02-21 @ 22:48:33
Postat av: Från fröken till fru

Åh tack Jennie!



Tyvärr gifter jag mig före, men skall absolut tänka på idéen om att du kan köpa av mig om det finns pengar att köpa in dem. Riktigt snygga. Hur många skulle du vara i behov av och var i vårt avlånga land finns du?

2011-02-22 @ 21:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0