Fredag, grymmedag!

Nu kan jag äntligen berätta vad vi hållt på med denna vecka, bröllopsmässigt. I onsdags skickade vi iväg våra inbjudningar! Idag bör de allra flesta (förutom våra utlandsboende gäster) ha fått sin inbjudan. Jag skulle bjudit er på en bild av inbjudan men såklart glömde vi be om att få ett exemplar upptryckt till oss själva. På söndag ska jag till mor min och då jag kan ta en bild på hennes.

Idag kunde jag också se att trafiken till vår sida ökat kraftigt så jag antar att de flesta kikat in där. Det är något jag verkligen rekomenderar alla att ha. Vi har en vanlig bloggadress, helt gratis, smidigt och enkelt. Det enda som är omgjort är headern, precis som min är omgjord på denna bloggen (också av vår fantastiske AD) . Man slipper massa tråkig text på inbjudan och kan koncentrera sig mer på layout, att det ska se snyggt ut helt enkelt. Ni får hålla till tåls et par dagar till med att få ta del av våra inbjudningar men det ska väl funka, det som väntar på något gott? ;)

Idag är det snabbröj som gäller här hemma. Sedan kommer finaste syskonbarne och gör pizza med mig och deras föräldrar. Jag antar att det blir TV-kväll för imorgon är det Universeum som ska få sig ett besök. Men innan det blir det gymmet och efter ett besök i regnskogen och bland hajar är det jobb som gäller ett par timmar.

Ha en riktigt fin fredagskväll alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0