Musikhjälpen

Jag har verkligen misskött denna blogg å det grövsta det senaste. Ändå så är ni många som tittar in och läser, vilket är kul i sig men jag lovar att skräpa till det lite. Snart blir det ledighet och då kanske lågan sakta börjar brinna igen för den har varit riktigt utusel ett bra tag nu. Det har varit svårt att orka med men det börjar kännas något bättre. Idag så står det pepparkakshusbak nr 2 på schemat. Det första gav jag bort så nu är det dags att vi får ett eget där hemma.

Ingen har väl missat att musikhjälpen är igång? Om ni inte gått in och tittat och blivit beroende, alternativt skänkt en slant eller två så tycker jag att det är på tiden! I år stödjer man flickors rätt att gå i skolan. Bara det är värt att besöka buren eller hemsidan för.

Jag har lovat nya bilder från tackkortsfotograferingen, det kommer, innan helgen. I promise.

           



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0