Honeymoonisch

Igår kom han äntligen hem. Jag vaknade tidigt imorse helt av mig själv och bara låg och njöt av att se honom ligga där brevid mig i sängen, sovandes, alldeles lugn. Tänk att lycka kan vara en knolltott på 1.83 med bruna händer och vigselring på fingret. Vackra du. 

               
                      


Och imorgon åker vi. Jag vet inte huruvida det erbjuds dator längs vägen. Kommer ha min iPhone men det går inte att blogga från den så ni får helt enkelt se det som en bonus OM det blir blogginlägg. Annars kommer det, så fort vi är hemma igen. Med massa ord och bilder på det fantastiska vi har framför oss. Imorgon 04.30 är det vi som trötta stiger på planet mot LA. California, here we come!


Kommentarer
Postat av: Bloggläsare

Trevlig resa!

Ett litet tips på vägen. Man kan blogga från iPhone. Men man måste klicka på ändra redigerare till höger nedenför "skrivrutan". Då skriver man dock i html, men om man inte bryr sig om nya stycken och bilder så går det i alla fall att skriva.

2011-08-25 @ 22:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0