Det är detaljerna som gör helheten

Nu blir det mer bröllopsgrejer. Lite mer om de små detaljerna som jag tycker gör en fin helhet i slutändan. Det där lilla extra som kan göra det hela mer personligt. Vi hade lite olika sådana detaljer. Här är en av detaljerna som jag tyckte gjorde våra sommardrinkar till brudskålen mycket tjusigare än det vanliga glas champangen som allt som oftast erbjuds. Sugrören som är ekologiska och i papp inhandlades hos Klara Form som jag varmt kan rekomendera. Jag beställde först en annan färg jag jag tyckte nyanser blev helt fel och det var inga problem att byta ut till dessa istället. Till vår sommardrink serverkades det färska jordgubbar som tog slut i ett nafs. 


          

           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0