Weekend stories

Nu är det helg. En riktigt bra dessutom. Mina klasskompisar från universitetstiden kommer. Som jag nämnt tidigare så träffas vi ett par gånger per år hos varandra, nu står Göteborg på tur och idag kommer töserna alltså hem till mig. Så nu fejjas det sista.

Hela natten har jag drömt om min möhippa. Verkligen HELA natten. Lite tid ägnades också åt att drömma att jag då på fyllan tyckte det var en bra idé att färga håret brunt, något som jag i nykterttillstånd fick total panik över och bönade och bad min frisör om att förstöra mitt hår till blondt igen med den värsta av blekningskurerna. Jag vaknade sedan kallsvettig vid sju och har varit vaken sedan dess.

För er som bor i närheten av Stockholm kan jag passa på att rekomendera er att beöska vintage mässan som går av stapeln idag och imorgon. Jag är mäkta avundsjuk och hade hemskt gärna velat gå... Mer info om den hittar du här. Jag har tidigare haft en alldeles jättefin brosch i pärlor och stenar som jag hade velat ha till bröllopet. Men helt plötsligt är den som bortblåst! Jag tror mig minnas ha lånat ut den men minns inte till vem... Typiskt. Jag hade i alla fall varit på broschjakt på vintage mässan, kanske efter något sådant här?


              







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0