Provuppsättning och makeup

             

Jag har haft en riktigt pissig dag på jobbet idag som förstörde resten av dagen. På eftermiddagen var jag på Kollan och gjorde provuppsättning i håret och det kändes bra. När jag kom hem passade jag på och göra provsminkning och resultatet blev faktiskt väldigt nöjd. Jag känner mig just nu bröllopsfin. Allt som fattas är en klänning som kronan på verket.

Det börjar kännas i varje nerv att det snart är dags. 1½ månad kvar. Shit. Det som började för nästan ett år sedan och nu är dagen snart här. Igår fick jag se vigselprogrammet som vår duktiga AD gjort. Han kommer fortsätta med bröllopsuppdrag med trycksaker så kommer lägga upp hans uppgifter här senare för er som är intresserade av att få riktigt duktig hjälp med trycksakerna.

Snart är det påsk. Det blir en klänningspåsk eftersom det ska sys en hel del. På fredag ska jag och bästisen göra en grej som jag ska visa för fästmannen på bröllopet. Det ska bli kul och se om det blir något bra. Hoppas det.

Gillar du bilderna? De är tagna av Jill Thomas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0