Nightmares from hell

Nu har de härliga bröllopsmardrömmarna börjat komma igen. Inatt glömde jag helt av att åka till salongen för att göra mig iordning i håret. På köpet missade jag att möta upp vår fotograf i rätt tid. Vår lokal var dubbelbokad och min klänning hade mamma bytt ut mot en annan då hon tyckte att den vi sytt upp såg så obekväm ut. Jag vaknade, allt annat än utvilad, så idag är jag dödstrött. Jag som varit förskonad mot dessa drömmar ett tag nu.

Igår var det 2 månader på dagen till vårt bröllop. Sista dagen för att OSA och nu känns det som om saker och ting börjar ta form. Jag känner ett härligt pirr i hela kroppen och fästmannen likadant. Nu börjar vi längta riktigt mycket.

Lite sista minuten ändringar verkar det bli gällande tärnornas klänningar. Vi kommer att sälja dem vi har (trots att de är vansinnigt fina) för att köra på en helt annan stil. Kommer lägga ut dem här för lite bloppis senare i veckan. Det kanske finns någon annan som är i behov av tre tärnklänningar i strl 36 och 38? De går utmärkt att ha som gäst också då det inte är en "traditionell tärnklänning".

Nu blir det till att begrava huvudet i jobb igen. Jag längtar så himla mycket efter en veckas ledighet och bara inte göra någonting...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0