Helg värd namnet

Nyss hemkommen från jobbet. På vägen hem hittade jag dessa vackra saker som nu pryder vårt vardagsrumsbord. Ett potpurri av färg, doft och skönhet. Jag älskar att köpa hem snittblommor. Det ger mig också en anledning till att städa ordentligt då de altid gör sig mycket finare i en städad lägenhet.

               

Kvällen bjuder på gymmet. Har dragit på mig kläderna och ska strax dra iväg. Imorgon kommer han hem. Yes! Då ska vi provfotograferas och sedan gå ut och käka middag ihop. Mys. Vi gör sällan sådant själva. Söndagen bjuder sedan på hotellfrukost och en långrunda i motionsspåren. Kanske film och soffa sedan. Sköna söndag. Just nu är jag mest spänd inför vår fotografering. Återkommer med hur det gick. Hoppas ni alla får en fin fredagskväll. Tacos?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0