Äntligen!

Det är vår! Det är vår! Det är vår! Det är så skönt. Idag har jag världens bästa måndag. Långt träningspass på  på gymmet i morse. Sedan handlat lite fröer till smultronbuskar, salladshuvuden och luktärtsblommor bland mycket annat. Nu har det jobbats en del och snart ska jag ut för att plantera. Sedan blir det till att laga mat och hämta fästmannen från hans kurs så ska vi slänga i os slite mat innan det bär av till kvällen planeringsmöten. Första anhalt är Villa vanahem där menyn skall spikas. Sedan blir det vidare mot stora höga för att ha möte med våra toastmasters. Bissy monday, men roliga saker bara. På onsdag åker fästmannen, vi fick en bonusdag vilket gillas.

Idag fick jag upp bilden av när jag och M träffas och ser varandra för första gången på vår bröllopsdag. Ett stort leende, gåshud och tåriga ögon var vad som infann sig vid blotta tanken. Åh baby. Jag längtar så.

                 
                  (Foto: Emelie Ohlsson)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0