Sakna



Ju mer jag tänker på att han är borta desto mer saknar jag. Så jag försöker låta bli. Det är måndag och jag tackar teknikens under för skype som gör att jag kan få se och höra trots att han är i ett annat land. Idag är det mycket att göra, inget bröllopsrelaterat dock utan med allt annat man gör. Som att jobba. Med två jobb som man skall försöka hålla isär, något som just nu är den största utmaningen då de tenderar att gå in i varandra. Mer bröllopsbloggeri senare ikväll.

PS: Kul att se att de unika sidvisningarna för bloggen bara ökar. Hoppas ni hänger kvar:DS


Kommentarer
Postat av: Sandra - I Min Rosa Bubbla

Du jag har en fråga.. Det här kommer säkert låta helt sjukt men..

Skulle du vilja vara på Mest aktiva listan? Jag har varit med där

jätte länge men jag kommer inte ha så mycket tid att blogga och då

tänkte jag hjälpa andra som vill vara med där! Om du vill ha lite

hjälp så kan du ju lämna en kommentar på min blogg.

2010-10-11 @ 10:32:37
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/
Postat av: Sandra - I Min Rosa Bubbla

Mejla mig om du inte redan har gjort det så ska jag förklara hur du ska göra :)

2010-10-11 @ 13:58:15
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0