Oh so Beautiful.

Jag älskar vackra saker. Vackra människor. Vackra prylar. Vackra tyger. Vackra former. Därför blir jag så glad när jag hittar vackra bilder från vackra bröllop på olika bloggar runt om. Min två favorit bloggar är Style me Pretty och Ever Ours som jag nästan inte kan vara en dag utan. Jag blir lycklig av de vackra paren som visas på sidorna, den nedrans snygga stylingen och de omsorgsfullt tagna porträtten. Och ännu en gång bevisas det att det är detaljerna som gör det. Onekligen. Jag märker också hur jag för varje gång jag ser en ny design på bröllopsklänning ändrar mig i designen om hur min egen ska se ut. Men det tar vi en annan gång, klänning är ett helt kapitel för sig. Jag lämnar er med bilder från favoritbloggarna. Ha en fin fredag.




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0