Jennifer Eileen

Idag har jag planterat en hortensiabuske som jag hoppas ska kunna blomma till nästa sommar så jag kan plocka blommor till min brudbukett från den. Det är inte säkert det dyker upp några blommor alls på den, men man kan alltid hoppas. Efter jobbet och innan träningen kallar så fick jag lite tid att surfa på bröllopsfotografers hemsidor och har hittat en ny favorit som kan vara värd att kika in. Jennifer Eileen heter hon. Du hittar hennes blogg här . Duktig och helt värd att kolla upp. Nu ska jag iväg och boxas.


Kommentarer
Postat av: Jennifer Eileen

Tack, jag är helt ödmjuk inför ditt inlägg om mig. Grattis till ditt kommande bröllop! Kan det vara det mest underbara, vackra, spännande dag för dig.

2010-10-22 @ 16:15:43
URL: http://jennifereileen.com/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0