Helguppehåll!

Det blev utan min avsikt, en hel helgsuppehåll med skrivandet. Anledningen stavas fästman som kom hem. Det blev liksom roligare att göra annat, hänga med dator eller fästman. Inte så svårt val. Jag har faktiskt jobbat i helgen också och avslutade med kalas för min yngsta syster som fyllde 23, hipp hipp hurra! Nu är vardagen på igen och jag sitter fortfarande och jobbar framför datorn fast jag borde lägga av. Så det blir paus, bloggpaus! Det har varit lite bröllopshappening hemma hos familjen idag, vi bokade vigselförrättare idag helt otippat. Jag hade fått tips om en person och jag hoppas han är bra. Gammal men bra. Vi korsar våra fingar och hoppas på det.


Det börjar bli vinter på riktigt nu. Jag fryser om mina händer och min kropp skakar. Jag tänker att jag behöver köpa en ny jacka, fast egentligen borde jag bara klä på mig mer. Jag vill egentligen vara här . Jag har hört att det ska bli den kallaste vintern på 1000 år. Jag drar täcket längre upp över huvudet och hoppas inte...



PS: Idag kom även en liten familjeskrutt till världen, hon har fått ett grymt fint namn den lilla. Som ett smör. Sug på den. Inte Lätta eller Bregott i alla fall, så mycket kan jag säga. :DS


Kommentarer
Postat av: C

Flora?

2010-10-19 @ 16:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0