Tyg, tyg, tyg.

Vi har haft en skön helg och igår blev det ett hårt med skönt träningspass (efter mycket velande om att skita i det så gick jag ändå och det kändes skönt). Det är inte roligt att ge sig ut i kylan när man är trött. Det är mycket mer lockande att stanna kvar inomhus. Idag är det snökaos men jag gillar att det är vitt på vintrarna numera. Det är som när man var liten på nytt igen.

På lördag åker vi till Helsingborg för att hälsa på fästmannens bästa kompis. I samband med detta blir det en tur till stoff och stil i Malmö för att inhandla tyg till bröllopsklänningen. Jag tror att jag kan ha hittat alla de tyger jag vill ha nu och förhoppningsvis har de alla inne i butiken när vi åker långväga för lite tyg. Det blir roadtrip och jag älskar det. Kanske det mysigaste jag vet. M och jag och en bil. Gärna långt. Denna veckan tror jag även att vi ska försöka sätta oss ner och färdigställa gästlistan inför bröllopet så vi vet vad vi har att sikta på med pengar och budget. Sådant som inte känns riktigt kul. Men det är det jag försöker tänka på varje gång jag grinar illa över tre jobb och få lediga helger. Det är viktigt med att försöka fokusera på målet och syftet. Allt känns mycket bättre då.

                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0