The picture in my mind

Nu har det äntligen hänt. Vi har bokat fotograf till vårt bröllop. Det blir en heldagsfotografering och det känns oerhört kul då jag själv tycker att det är en av de viktigaste sakerna på ett bröllop, bilder man minns. Eftersom jag själv är fotograf så har det inte varit lätt. Jag är för petig och har blivit en sådan där jobbig brud som jag själv ibland stöter på och blir arg på. Men hon tar det lugna fisken verkar det som, så jag hoppas hon säger ifrån när jag har för mycket tankar och idéer. Hennes lugn gör mig lite lugnare. Fast ibland kan jag tycka det är skönt med brudpar som har visioner men som ger fria händer. Lite så vill jag gärna se det. Men efter att ha haft mailkontakt ett tag nu känns det som om vi är på samma blad och det känns skönt. Hon har aldrig fotat bröllop innan men efter att ha tittat igenom hennes bilder på hemsida och blogg och sett hennes bildspråk och rdigeringsskills så har vi ändå valt att boka henne trots att vi inte sett hur hon fotar bröllop. men hon fotar med värme. Resten ordnar sig.

Hon
 har naturligtvis ett namn och heter Johanna Torbjörnsson. Här hittar du hennes blogg och här hittar du hennes hemsida . Lite av hennes bilder ser du här:



 




Kommentarer
Postat av: Lina

Fina bilder!Hoppas det blir som ni tänkt er också!:)

2010-11-10 @ 09:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0