Ren lycka hittas nu i din närmsta affär.

                                  

Ett lyckorus spred sig i hela kroppen när jag idag gick in för att handla potatis. Marabous Winter edition består i år av V I T C H O K L A D. Jag kände mig nästan kär och jag bestämde mig för att synda en måndag. Inte lika bra för bröllopsfiguren men jag har ett tag till att fila på den. Förra veckan sprang jag för första gången 8 k i l o m e t e r! Jag är helt grym och det är tack vare lillasystern som jag inte stannade en enda gång trots gnäll och "jag tror jag avlider" repliker från min sida. Inte ens ett håll som inte var utav denna värld efter 6 km fick mig att stanna.

Utöver löpningen så blir det ett ganska så inrutat träningschema som ser i princip samma ut varje vecka. Det består av mer löpning på måndagar kombinerat med Body pump. Tisdagar Body Combat, träningsform som är en blandning av massa olika kampsporter, min favorit av alla träningsformer helt klart. Onsdagar blir det lunchträning av samma sort och på kvällen blir det Box. Torsdagar står löpning på schemat utomhus och på helgen har det varit lite latsidan än sålänge men jag hoppas börja klämma in en löprunda/powerwalk på lördagsmorgonen framöver. Nästa helg blir det lördagsträning i alla fall då jag ska träffa gamla klasskompisar från Universitetstiden och en av dem är instruktör på det lokala gymmet så vi får privatträning under lördagen på ett helt nytt pass jag aldrig testat innan så det ska bli kul. Men mest kul att träffa dem igen. Nu blir det mys med fästmannen innan han åker bort en vecka igen. Och med choklad. V I T C H O K L A D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0