Pepp, pepp, pepp!


Har haft en sjukt inspirerande dag på jobbet med konferens och jag är oerhört taggad. Ibland är jobbet grymt skoj. Ikväll väntar mindre rolig informationsträff om det nya bilkooperativet jag och M skall gå med i. Vi äger i dagsläget ingen bild själva och inte minst till förberedelserna till bröllopet så behöver vi bil för att flänga lite. och för att storhandla. Kombinerat så vi testar bilkoop för att se om det är något att ha.

Nyss trillade jag över Erika Gerdemarks blogg. Bröllopsfotograf baserad i Stockholm. Också förmodligen en av de mest anlitade och bäst välbetalda bröllopsfotograferna i Sverige. Hon har fotograferat sin bästa väns bröllop och jag tycker det är fint. Kärlek och värme i små bilder. Klicka här för att komma till bilderna. Det är mycket kring vårt eget planerande med fotograf just nu. Jag har sedan tidigare bestämt med en vän som ska fota våra porträtt men vill ha en helhetsbild och gärna någon annan son fotar också, för hennes skull, hon ska även hinna med att vara gäst så vi har letat vidare lite också. Idag mailade en tjej mig och visade mig sina bilder och jag gillade vad jag såg. Vi får se huruvida vi går vidare med en bokning, det beror lite på prisbilden då som jag nämnt tidigare, budgeten i n t e är obegränsad. Jag hade egentligen velat lägga hela vår bröllopsbudget på att flyga hit Jonas Peterson för att fota oss. Men nu går inte det och det blir säkert bra ändå.

Ps: Roligt att se att bloggen drygt har 90 unika (!) besökare varje dag, hoppas ni fortsätter komma och lämna gärna avtryck i form av kommentarer om ni känner för det:Ds

                                                                   Foto: Erika Gerdemark


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0