Tårteri

Helgen har spenderats hos mamma och den avslutades idag med ett besök på museét som har en utställning om bröllop genom tiderna. Jättefin liten utställning, fotade lite åt mamma och det kommer säkert upp lite bilder här så småningom. Annars har jag i mitt kontrollerade sockerintag just nu, svårt att tänka på annat än sötsaker. Mitt socialt accepterade missbruk. Jag går igång på sötsaker som heroinisten gör på sin sil. Så är det. Hur som, jag ville dela med mig lite av mitt tårtskafferi som finns här på datorn. Här är några av bilderna och mina personliga favoriter. Nu är en av dessa bestämda till bröllopet men vi avvaktar svar på hur det är möjligt eller ej så vi får se. Men hur som är de helt fantastiska, vilka underverk man kan skapa!

Nu blir det söndagsmys, själv. Patetiskt jag vet, jag tycker också det. Men vad ska man göra när den finaste är bortrest på det stora blå? Kryper ner under filten med nybakade scones och Kusmi Thé och trycker på TV:n. Idag orkar jag inte med datorn mer.



                                



                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0