Most beautiful

                     
                                                                                                        Foto: Jill Thomas

Bilden ovan är mitt skrivbordsunderlägg på jobbdatorn och den vackraste bröllopsbild jag någonsin sett. Den får mig nästan att längta ihjäl mig efter vår bröllopsdag. Jag har tidigare skrivit om hur vitkigt just bilderna är för mig från bröllopet, kanske det viktigaste om man ser till arrangemang och bortser från att nummer ett är ett "ja" och en dag full av kärlek. Man minns bäst med vackra bilder.

Denna vecka är full med grejer att göra. Jag är äntligen tillbaka på gymmet efter mina två sjukdomsveckor och nu är den diciplin som gäller. Efter nyår blir det ännu hårdare diciplin. Jag siktar på muskelberg till armar på dagen D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0