Inbjudningskort och hemsida á la JP

                          

Idag är det fredag och min förkylning vägrar släppa men jag är ljusår bättre än igår. Jag sitter och kikar på min fina stjärna i fönstret och dricker välling. Sånt som alla vuxna människor gör en fredagsmorgon...

Idag blir det jobb och senare i eftermiddag kommer vår tålmodige AD som ska hjälpa oss göra våra inbjudningskort, placeringskort och hemsida inför bröllopet. Han är en klippa som klarar av mina tvära vändningar i vad det gäller utformning och design. Nu ska vi göra om, göra rätt som det heter och sedan får det vara bra för korten ska gå i tryck i januari för att sedan skickas ut i februari. Anledningen till att vi kommer vara ute i sjuk god tid är för att vi har bröllopet på annan ort, folk måste hinna bestämma sig för om de ska bo över och för att få bättre priser så behöver vi kunna boka in tidigt. Vår eminente AD är billig i drift också, en middag, vin och ostar och en säng att slagga över på. Jag älskar att ha vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0