Gott nytt år!

Imorgon är det sista dagen på 2010. Ett år som gått i rasande fart. Mycket har hänt. Det viktigaste och bästa var naturligtvis fästmannens frieri den sista juli. Ända sedan vi bestämde datum och det gått hur fort som helst och snart är det bara 5 månader kvar. Men nyår kommer löften och mitt och M:s har varit att tillsammans komma i bästa formen ever. Efter nyår blir det diciplin på många plan och jag längtar lite efter det. Jag är en person som är antingen eller och trivs antingen i kantigheten. Träna varje dag efter jobbet. Bara få unna sig något litet EN gång i veckan. En dag kvar. Det andra nyårslöftet går ut på att må bra i själen. Göra det jag själv vill, inte fokusera på negativa saker och försöka se det som är bra istället för att stirra sig blind på det som är jobbigt, som det lätt kan bli.

Året blir ofta samlat i bilder. Här är några av dem. 2010 från sin bästa sida. Vi ses nästa år!

     
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0