Cliniderm

Det är mörkt ute och det känns ganska ensamt såhär dags en tidig lördagsmorgon. Jag sitter och väntar på att gymmet ska öppna så jag kan gå dit och göra lite nytta innan det bär iväg till mamma för julbak med familjen. Kvällen kommer avslutas med att jag äntligen får se Svinalängorna. Läste boken när den kom ut och har sedan dess längtat efter att se boken bli film och äntligen. Jag har med paket med näsdukar och mamma att hålla i handen. Det gör ont i magen redan nu.

Jag fick igår reda på att jag kommer kunna ordna med en tävling för ansiktsvård i bloggen från Cliniderm. Jihoo. Jag återkommer när grejerna har anlänt och jag fått testat dem själv. Håll utkik i bloggen framöver om du vill ha ett eget kit med produkter från Cliniderm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0