A piece of hair

Jag ligger fortfarande hemma nedbäddad med snorig näsa. Jag har fuskat och ikväll varit iväg på julbord med ett av mina jobb fast jag varit sjuk, fy på mig. Men nu straffar det sig med frossa och en näsa som rinner mer och lungor som låter som jag är storrökare. Attans.

Jag har tänkt en del på att ha någon utsmyckning i håret till bröllopet. Förr har jag mest varit inne på att ha något mer flor, sedan hittade jag de mest fantastiska blomdekorationerna eller andra snören att ha i håret och jag älskar det. Lite osäker på om jag kommer ha det, beror på "hur mycket" klänningen blir. Men jag lämnar er med lite bilder på vad jag menar.



        


                                         





                                                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0